Search This Blog

Followers

Tuesday, November 24, 2009

pening aku pening...


gaji baru ja dpt 2hari pas tapi aku stay miskin tegar gak...aduh apa la nasib aku bln ni...nak kata belanja sakan tak jua...apa nak jadi dgn aku ni....sedih tul la.
nak mkn pun jenih bjimat..tu la pengorbanan aku sbagai student.serba serbi jimat.kalu leh nak mkn apa yg ada ja.tapi nafsu aku ni besar gak kdg2 mai tak betulnya..sian gak kat adik aku yg nak kwin bln depan..
sory la adik...kak hg ni dah jadi pemiskin tegar dah...
nak support yg mahal2 mmg kes naya la
silap ari bulan ada yg tak leh daftar msuk sem baru
so...as sister yg slalu baik ati aku tlg gak la apa yg patut
walaupun pas aku tgk bank slip aku hanya tingal brp rm ja utk tgu gaji bln depan..
hhehehhehe....
sabtu pas aku kuar ke jln tar utk beli baju kenduri kwin adik aku
jenuh gak la pusing2 smpai berapa kali cari kain yg murah n cantik
akhirnya aku jumpa gak
dan aku amat ber puas ati
hehhheh...
utk mu adik aku rela tak mkn berhari
hahahahah...
so kwn2 doakan kwn korg sorg ni tabah utk terus mlangkah...
amin...


bestnya kalu aku kaya raya mcm donald trump..




byknya godaan yg tak dpt aku tahan2....

No comments:

Post a Comment