Search This Blog

Followers

Sunday, November 29, 2009

kebosanan yg mlampau pagi ni....
masuk keja dgn semangat bkobar2 tapi bila ada dekat depan pc
segalanya hancur,hampeh n mgecewakan
heheheheheh...
namun bgitu aku tetap pkeja cemerlang lagi bkilipan bila dlm kemalasan aku leh siapkan 7 fail utk ari ni
cukup bagus utk psekitaran yg agak sunyi n masih ada unsur2 raya lagi
tgh bosan2 aku layan lagi blog kesukaan aku(waroug-mesir)
entah knp la aku suka gila blod mamat hitam ni
bila baca blog dia aku leh gelak2,rasa terbang masalah aku..n naikkan semangat aku(time tak ada mood nak stdy la ni)
sekurg2nya hilang la rindu aku pada mamat mesir sekor tu
hahahahahah.....
unit aku duk kalut nak wat psikitaran hijau la pulak
aku wat bodo ja smbil mata terus mlekap kat pc
wat2 konon tak npak depa duk angakt2 pasu2 n mak bagai tu
heheheheh....
npak sgt aku ni tak msuk komuniti kan
aku bukan apa saja ja bagi yg tua wat keja
depa kan dah nak pencen...
aku ada byk ms lagi nak wat benda mrepek semua tu
hhahahaahahah.....
aku nak citer pasal raya sebenarnya ni tapi duk mrepek apa entah la
next post aku citer raya lak lah...
hehheheheheheheh

No comments:

Post a Comment