Search This Blog

Followers

Wednesday, June 20, 2012

kisah kelas terakhir,stress dan wayang free di setia city mall

setia city mall yg agak best

sapa yg tak suka benda free kan....bagi sbatang pen yg tak ada ink pun org lompat2 suka...ni kan pulak tiket wayang free...lagi la aku lompat lebih tinggi...tak gitu kwn2?hehehe...act sabtu yg lepas aku terpaksa mghadirikan diri ke uitm utk kelas yg terakhir sem ni sbelum start final exam yg leh buat tekanan darah aku mcanak nak dan rambut aku gugur mcm musim luruh....hurm...tp di sebabkan kelas last ni aku kena summit assignment berserta test aku gagahi diri walaupun malam sbelumnya kementerian aku ada buat program syok punya.....xleh join buat aku stresss....padan muka sapa suruh study last minit ka...T___T
so duduklah aku di rumah dgn gagahnya mbaca buku sambil tekan mesin kira2.....sungguh tidak seronok....oleh kerana kwn aku ni kesian tgk muka aku yg tak berapa nak ceria mgadap buku di saat org lain berjimba sakan,lalu di ajaknya aku menonton wayang esoknya selepas aku abis kelas di setia city mall....wow....free beb....cunnnnn ah   hati kembali berbunga riang.

sweet chat ada kat sbelah GSC je....suke2

tukang belanja tiket errrrkkkkk?
 di sebabkan kelas aku abis awal(xlah awal sgt selepas mlepak  bfast sambil mgumpat2) matahari tegak di kepala jugak lah.puas aku bbm penaja tiket free aku tp haram tak reply,nasib lah aku tgh lepak2 minun teh tarik xberapa nak tarik dgn karipap sardin utk buang masa sementara penaja tiket free reply bbm aku....kalu tak dah lama aku balik putrajaya ja....setelah abis teh tarik baru lah dia reply....cittt rupanya baru bangun tidur....oh heavennya bangun lambat yek? errrrkkk....
so aku drive releks2 ke rumah penaja tiket free kat sesyen 7 shah alam.sgt langkah kanan bila diri ini di jamu dgn lunch yg sedap....jimat duit aku kekekeke....pas kenyang baru kami gerak ke setia city mall....wow besar gak yek(ok aku jakun sbb 1st time sampai) ingat kecik mcm alamanda je....excited terus aku...parking laju2 dan terus mlilau cari GSC sbb nak ambik tiket.
tiket wayang ni sbenarnya mmg free pun sempena pembukaan di setia city mall ni....so tak lah terharu sgt bila kwn aku kata dia belanja tp tharu sbb dia rajin mgajak aku utk bersosial dan happy2 takmo stress...thank u ita...


lepak sementara nak tgu waktu

alkisahnya pilihan yg diberi utk pilih cerita yg nak tgk tak lah byk mana pun.dan cerita yg ada tu pun cerita lama kot...so lepas buat mesyuarat spakat kami bertiga(sorg lg adalah adik ita) memilih nak tgk citer titanic 3g...ok aku mlakukan pmbaziran waktu 3jam dlm panggung tu sedangkan kalu aku study pun ada gak faedahnya kan....tp tp tp.....i need rest kot....penat dah otak ni.....lg pun kira mcm celebrate last class lah kan....boleh gitu?
act titanic 3D tu nama ja 3D tp xlah npak sgt 3gnya kecuali time kapal nak karam tu lah baru terasa....so bg aku biasa2 ja tp mhiburkan jugaklah tgk lawak2 dlm citer ni...almaklumlah citer titanic ni di tayangkan masa tu aku baru form 2-3 kot.....muda lg time tu....apa2 pun kami enjoy lepak bersama....:-)

GSC setia city mall...


No comments:

Post a Comment