Search This Blog

Followers

Thursday, June 9, 2011

kelas make up with su hashim

29/5/2011 yang lalu
aku telah join kelas make up asas oleh su hashim kat cheras
rasanya su hashim ni ramai jugak yg kenal kan?kan?
dia make up artis utk tv hijrah astro tu
tp kadang2 utk acara tv lain pun dia make up kan jugak
malah dia pun ada buka butik pengantin kat cheras tu
make up dia amosome kot..
terbaik
aku saja je join kelas ni
dah kwn aku beria sgt mengajaknya
yuran dia pun tak la mahal sgt
rm100 je utk asas make up ni
so utk sesiapa yg nak belajar make up leh la join
selain kelas asas make up,ada kelas advance make up n andaman pengantin
siap dpt sijil lagi tau
so apa tunggu lagi
:-)


ni lah hasil make up yg aku belajar...aku make up sendiri ok..:-)


ni lah su hashim


bersama pelajar kursus asas make up dgn su hashim

2 comments:

  1. wahhhh cam syokkk jer...wehhh nanti leh makeupkan aku...

    ReplyDelete
  2. heheheh....amatur je...tak pandai mana pun

    ReplyDelete