Search This Blog

Followers

Thursday, June 23, 2011

hari pertama di bandung (kul-bandung)

alhamdulilah hari ni aku dah masuk opis
baru sampai dari bandung semalam dalam kul 8mlm
ramai yg nak tau pasal percutian aku ke bandung 6hari 5mlm ni
ok lah aku citer utk hari pertama dulu lah

act ..jadual asal ke bandung telah awalkan oleh pakcik air asia
so kami terpaksa lah mintak kebenaran keluar opis awal dari sepatutnya
ya...aku dah tulis pkataan 'terpaksa' tu...
itu bermakna kalu boleh mmg kami xnak ponteng keja ni
hehehehehe...
atas baik ati bos tersayang yg sudi sain surat kebenaran kuar awal
so kami laju2 ke lcct
pada ari ini...aku masih demam dan selsema teruk
mmg aku sangat gagah telan ubat dan air cap badak (peyejuk suhu badan)
semata- mata nak sihat sebelum ke bandung
tp...demam xkebah jugak





muka demam(mkn pun bubur je ari tu)


tunggu dan tunggu....muka semua dah excited gila time ni


tiba di lapangan terbang bandung

kami sampai di bandung lebih kurang 8.20mlm
kuar je dari kapal terbang,angin kuat terus terasa
sejuk yang amat....
pas semua hal dah setel kami cepat2 suruh pak supir bawak gi makan
tp masa tu byk kedai dah tutup
sebab dah lewat
so mkn je lah apa yang ada


kat lobi hotel nak check in


so utk hari pertama ni xada apa yg menarik lagi
aktiviti bermula ke esokkan harinya...
:-)

3 comments:

  1. mekasih atas cucuq pisang & kek lapis tadi....sungguh sedap....

    ReplyDelete
  2. yuhuuu. xnmpk pun ole ole. hehe~

    ReplyDelete
  3. deqwa: tu bukan cucuq pisang tp pisang salai keju la.....:-)

    aini: ole2....oppssss......:-p

    ReplyDelete