Search This Blog

Followers

Monday, March 28, 2011

terabai sudeh....:-((


tgh hafal ayat nak present ahad lepas

harus aku akui
aku sgt bz skrg ni...
sampai terabai sudeh blog aku ni
asal aku nak tulis ada je benda nak kena buat
oh ya jadual final exam pun dah kuar
wah....aku start awal la pulak kali ni
21/4-eco
28/4-islamic fin
7/5-personal management

wah...so carzy lol
sebab jaraknya mmg jauh2
tekanan n stress nak abiskan semua paper
oh...lupa nak bg tau paper lagi satu tu
tak ada final exam
tp aku dah mrasai tahap ptala langit ke 7 stress nak buat presentation ahad lepas

utk kawan2 yg mgenali aku
kat sini nak mohon berjuta kemaafan
kalu2 la entry aku ada yg terasa
bahasa yg di gunakan mguris ati yg baca
atau cara aku myampaikan buat org myampah
aku mohon maaf ya
doakan kejayaan aku kat final exam nanti
:-))


p/s: aku tak sabar nak abiskan semua paper dan ambik cuti lama2 balik kpg...:-p


3 comments:

  1. sgtla menyampah...keh keh keh...
    bkn terguris sj,cam kapak2 jer...keh keh lg
    yo yo...good luck my pren...hehe...
    ampun maaf jer...

    ReplyDelete
  2. hahaha ya ke salwa?
    aku mtk maaf k...
    terima kasih utk wish tu...
    hope semua jln dgn baik2 ja
    tq jgk utk nasihat hang smlm k
    aku rasa sgt ok arini

    ReplyDelete
  3. hehe..gud luck ye wiah yg sweet.....(mcm penah dgr name wiah??).....

    ReplyDelete