Search This Blog

Followers

Tuesday, March 1, 2011

kadang-kadang....

kdg2 aku pun tak tau
apa yg ALLAH nak tunjukkan kat aku

kdg2 aku penat sgt
melayan takdir

kdg2 aku rasa knplah aku tak leh dpt
apa yg org lain ada

kdg2 aku rasa aku bukan jahat sgt
ada org lagi jahat
tp dia slalu dpt yg terbaik
sedangkan aku tak ada apa pun...:-(

kdg2 aku nak je lari jauh2
jerit kuat2
biar org sedar
aku pun ada perasan
ada keinginan
tp aku bukan sgila tu
dan aku tak nak jd gila mcm tu

kdg2 aku jd malas berusaha
nak follow the flow je
apa nak jd biarlah jd...
tp as muslim leh ke mcm tu
tp bila aku berusaha
hasilnya tetap mgecewakan aku
harus camno lagi?

:-(

kdg2 aku happy
kdg2 aku sedih
dan skrg aku nak bagitau korg
aku sedih sedih+kecewa



3 comments:

  1. sabar la dik, Allah swt sangat syg kat awk sebab tu DIA nk duga hati dan perasaan awk.. berdoa dan bertawakal agar segalanya d permudahkan..insyaAllh

    ReplyDelete
  2. biase la lumrah manusia....kdg2 diatas,kdg2 dibawah....tak semua sempurna.....bykkan berdoa,bersabar dgn ape yg berlaku....

    ReplyDelete
  3. adyshariz: tq akak...sy akan terus kuat...:-)
    qaseh chenta: tul tu...kalu ko tgk aku dah hilang sabar,hilang pedoman,hilang arah...sila tegur aku dgn kadar segera k

    ReplyDelete