Search This Blog

Followers

Wednesday, January 5, 2011

jom kita beli umah nak?




selaras dgn baget yg di bentangkan oleh PM kita
2011 akan ada perubahan dlm pinjaman perumahan..
so pkeliling dah siap
ada la sikit kenaikan kelayakkan pinjaman perumahan..
tp masih lum mampu aku nak rembat rumah kat area dengkil or seantero dgnnya
huk huk huk
bila la nak mampu ni...
owh cepat la nak kwin nak wat join loan dgn bakal laki aku
kih3...(gila gedik)

ok lah sapa2 nak usha pkeliliang baru BPP
leh la ke sini

http://bpp.treasury.gov.my


p/s: dlm dilema dlm nak beli umah ni,nak beli kat sini or kat kpg jew?rasa nak mtk pindah balik kpg pas abis study nanti..tp rasa mcm nak duk sini jew...hurm...




3 comments:

  1. dah abis baca ker pekeliling 86 muka surat tuh...baca sehari selai, 3 bulan baru abis baca..
    hehhe

    beli rumah kt sini jer lar...InsyaAllah umur panjang tua sok baru dok kg..amacam

    ReplyDelete
  2. promote ya...dah jadi duata ke

    ReplyDelete
  3. mummy: sy lum abis baca lagi pun pekeliling tu...sgt byk nak mampus..kih3

    fia: promote la sikit bpp biar diorg wat loan n kita pun ada keja nak buat(erkkk?mcm tak ada keja ja ni)

    ReplyDelete