Search This Blog

Followers

Monday, January 10, 2011

bila jariku di sarung cincin...



mimpi tu mainan tidur.
ya..itu pasti..
cuma teringat mimpi smlm..
aku bermimpi jari ku di sarung cincin..
bukan 1 tp 3skali gus
yg peliknya
cincin yg di sarung tu ke jari tengah aku
jari manis aku kekal dgn cincin pmberian kakak aku
dan satu lagi di jari anak..
wah...rezeki kah itu?

ada sapa2 nak bagi aku cincin??
:-)

p/s: jap lagi nak geogle lah apa makna semua ini...tak nak pcaya cuma saja2 utk hiburkan ati...:-)

5 comments:

  1. sweetnye mimpi macm tu...hehe
    sape yg sarung tk nampk ke???haha
    tk lame laa tu...:)

    ReplyDelete
  2. hahahaha....sweet ke?
    pelik ada lah...tak npak la pulak sapa yg sarung2 tu...cuma tgk dah ada org belek2 jari sy yg penuh dgn cincin..:-p

    ReplyDelete
  3. xlama lg leh makan nasi minyak teping la...hik hik..
    ko nampak x muke sape yg bg cincin tue..cincin emas,belian,permata @ cincin kedai 2 hengget tue...
    mintak2 cincin batu emas la,leh la tgk ko memboyot nnt..hahaha

    ReplyDelete
  4. aku tak npak la salwa sapa yg kasi..
    yg aku npak cuma ada tgn je yg tlg pakaikan
    hahahah...kwin?ku serah pada yg esa je..
    tp cincin tu cincin emas n batu pmata...dasyat wei kih3

    ReplyDelete
  5. hi..erm da dpt ke maksud mimpi tu? erk....sy pun ade mimpi pasal tu siang td mase tgh tido tgh2 hari.. ade someone yg pakaikn dlm sebuah majlis ala2 bertunang mcm tu la.. erm...sronok juga sbb mmg betul2 rase cincin tu dsarungkan... lpas tu sy pun g la bsalam salaman ngn tetamu yg hadir...x lame lpas tu someone calling me & mimpi tu pun berlalu...aghhhh...geram pun ade.. potong stim btul time org mimpi..hihihi

    ReplyDelete