Search This Blog

Followers

Sunday, November 14, 2010

award yg buat aku malu2 ...



ni lah award yg aku baru dpt dari ainihussin
sebenarnya dah lama dpt tp aku bz dgn exam
semua aku tak mau ambik pusing
tp award ni wat malu lah pulak
blog kerdil mcm aku ni adakah menarik?
apa2 pun thank pada aini ya

1. Lulu pages???
sgt menarik kot

2. nama blog dan kenapa letak nama tuh?
sebab ni tempat aku nak luahkan apa2 yg berkaitan dgn hati
kih2 bunyi mcm jiwang ja kan...kui3

3. nama URL dan mana dapat idea?
hahaha...dulu time mula2 nak buat blog ni tak pikir pjgn dah
aci redah ja,dan bukan utk tatapan umun pun
tp skrg dah lari nawaitu dah
http://luahansanubarihati.blogspot.com
sempena apa yg blaku saat itu

4. method dalam penulisan blog?
tak ada had2 pada satu2 topic
apa yg aku rasa,lihat,sentuh dan pegang itulah yg aku tulis
hehehehe..

5. ape perasaan bile tengok blog orang lain cantik dan kreatif sedangkan blog anda tidak?
sgt jeles kot
nak wat blog cun2 jugak
tapi waktu tak ada
uwawawawaw....:-(

6. bile blog diwujudkan?
alamak...den tak ingat la..:-p

7. sape blogger and follower pertama yang tahu pasal blog ak.
kwn aku:gee(aku dan sesuatu)

8. 5 insan yang bertuah di mata ak:-
ifa
zura
gee
bunga
sofia

No comments:

Post a Comment