Search This Blog

Followers

Tuesday, October 12, 2010

demi final exam aku tutuplah kejap blog ni


minggu ni adalah minggu terakhir aku ada kelas kat s.alam
then fokus n tgu je lah ari keramat nak gi jwp soalan kat seksyen 7 tu...
sgt takut ok....
sumpah aku tak tipu..
rasanya ni lah sem yg aku seriau gila
sebab aku punya carrymark mmg mcm hampeh...
aku rasa sem ni agak kelam kabut dgn pelbagai aktiviti
dan aku terkena pyakit penat+malas yang amat dasyat
tp aku dah insaf
dah kembali ke pangkal jalan
aku nak lulus semua subject yg ambik sem ni
even aku tau result aku mesti tak gempak mcm sem lepas
tp aku nak jugak flying colur dan leh wat mak aku happy lagi
tp satu ja kalu ada lah lecture2 yg baca blog aku ni
korg jgnlah bagi tugasan last minit
kami ni dah la bkerja,masa tu terhad
tekanan tau!
apa2 pun wish la kat aku lulus dgn cemerlang :-)
utk dpt result yg cemerlang tu aku rasa aku stop la kejap
update blog ni
tp aku akan kembali selepas final exam
maknanya 11/11/2010
aku dah bebas mlm tu heheheh...
bye

No comments:

Post a Comment