Search This Blog

Followers

Thursday, May 13, 2010

aku anak emas bos?

erm....br arini aku sedar setelah salah sorg dari dua rakan setugas aku myuarakan rasa hatinya pada aku tentang bos aku yg sentiasa lebih kan aku dlm semua hal...
aku SUNGGUH TERKEJUT tpaku, tsentap sebentar bila mendengar semua ni
sebab bagi aku tak ada apa yg lebih pun layanan bos aku pada aku...
tetap kena marah kalu wat salah,tetap kena tegur kalu displin teruk...sama ja dgn yg lain abis knp diorg ckp bos layan aku lebih dr diorg...lebih dimana?
ya aku akui bos aku mmg suka myembang dgn aku,suka mgajak aku, suka mpelawa aku ke mana2 tp tu bukan salah aku...bukan aku yg mbodek tp nak buat mcm mana dah dia suka aku....(heheeheheh....)
isu di bangkitkan dan paling diorg terasa la bila aku pi ke MOF untuk plancaran novel natrah dgn bos aku tp diorg tak dibenarkan join skali dan kena jaga opis....
dan arini aku skali lagi pi ke MOF dgn bos aku utk mesyuarat agung kelab khazanah...dpt lak door gift best lagi la terasa ati....alahai...mcm budak2 kan..?
tak payah la terasa ati sgt dgn semua ni...aku pi atas ajakkan dan desakkan dr bos...
ingat aku suka sgt ke duk dlm dewam tu berjam2...alahai....takpalah nanti bila bos ajak lagi aku angkut semua skali ya haahahahahah

No comments:

Post a Comment