Search This Blog

Followers

Wednesday, December 2, 2009

letih+tertekan...



arini apa la yang aku buat
tapi rasa bz la sgt dari pg dah ada meeting pastu kena kemas2 utk audit 5s peringkat kebangsaan esok lak... aduyai... tgk la atas meja btimbun fail yg tak terbuat fail ot jgn kira la.... tak terkeja rasanya.. tapi demi mcari nafkah utk menampung keperluan hidup kat bumi putrajaya ni aku tabahkan ati la tmbh2 semester baru pun dah nak buka (duit yurun la wei)
so...keja jgn tak keja keja smpai mati hahahahahahah.... kdg2 aku rasa penat teramat sgt balik umah dgn nak kemas umah n basuh baju(bunyi mcm aku dah kwin ja hahhahahah)
tapi bagus la... aku tak pk pkara bukan2 yg tak tentu pasal hahahaahahah.... hidup aku hya utk keja n study skrg(almaklum lah pkerja yg teramat la cermelang kan) heheheeheh... so now aku nak balik pi alamanda jap lagi nak byr bil broadband(kan lmbt tak leh tenet2 lagi) smbg esok la da...

No comments:

Post a Comment