Search This Blog

Followers

Sunday, July 12, 2009

saat perpisahan tu sungguh sedih....

sebenarnya dah lama kak eza pindah ke penang tapi baru ari ni aku mampu nak letak pic dia bersama aku utk mlm2 terakhir dgn dia kat putrajaya ni..sungguh aku sedih kot bila dia dah tak ada kat smping aku lagi..dah tak ada org nak marah2 aku bila aku jadi bengong(terlebih emosi kot heheheh),tak ada org nak teman aku gi mna2 lagi..tak ada org nak masak utk aku(skrg aku lak kena masak sguh tak adil dunia ni),dah yg plg aku terasa tak ada org nak lap air mata aku bila aku ngis tak tahan dugaan hidup...erm...aku sunyi tanpa dia....nasib la budak umah aku skrg ok2..cuma aku tetap terasa kehilangan dia...manusia plg tabah yg pernah aku jumpa...huhuhhu...
miss kak eza so mush...








dgn acik budak umah aku...



walau apa walau knp dia tetap ku syg...



tetap happy...huhuhhu...



buat muka toyo cover sedih dlm ati..



bersama kak eza yg byk bantu aku spjg di putrajaya..


aku dgn kak iza mlm2 terakhir di putrajaya...

No comments:

Post a Comment