Search This Blog

Followers

Thursday, July 9, 2009

audit..!audit...!..audit lagi.....


pagi2 ni aku smpai dah kena belek2 barang2 aku kat meja ni...biasa la opis aku ni tak abis2 dgn audit.naik bosan aku..apa leh aku wat aku cuma kuli batak yg bekerja demi negara(erm...apa leh wat kan)...sebenarnya aku baru ja masuk zon baru ni-zon dahlia..tak la baru sgt sebenarnya sebab aku lu pun asal dari zon ni...cuma aku ni malas nak ambik kisah semua keja2 audit ni...dah mcm budak2 sekolah ja gaya nya..heheheh...
apa2 pun aku harap kali ni opis aku bjaya lagi utk dpt sijil dari mcp seperti yg di idam2kan oleh bos aku(serius aku tak tahu dia nak buat apa dgn sijil ni)
erm...jap lagi nak turun pasar cari baju untuk mek rozi yg beria pesan nak baju bandle(kes jimat kos tapi nak bgaya la ni)...so pagi2 lagi smpai ja opis aku dah cop nadia ibu mengandung tu utk bertempur myerang gerai bandle kat pasar nanti..
doakan kami selamat kembali dan bjaya membawa pulang baju yg di pesan...(harga baju hanya rm5 shj...heheh)

No comments:

Post a Comment