Search This Blog

Followers

Wednesday, March 7, 2012

putrajaya-hari terakhir


putrajaya dari picc....awesome!


jambatan kat empangan picc-tempat kami lepak tgk bintang


malam2 pun cruise tasik putrajaya tetap beroperasi


OK...post kali ni mmg lewat benar aku update....tgk tarikh kat gambar pun tau ni citer basi kan...tp aku tetap nak upload dan story pasal setiap pic yg aku ambik ni sbb ini adalah memory KAMI....
malam 24.2.12 ni sebenarnya adalah malam kami berlima kuar utk meraikan hari2 terakhir bos a.k.a my bff last kat putrajaya ni....si niza ni adalah my bff dan jugak bos kat unit aku. dia akauntan (w41) kontrak kat sini....act dia baru dapat offer letter utk jd lecture kat politeknik ungku omar kat ipoh perak...alhamdulilah.....aku happy utk dia....
mgimbas pkenalan aku dgn dia sgt dramatik.....dia ni sbenarnya dah lama gak la masuk unit aku cuma aku xberapa nak kenal n rapat......bermulanya hubungan silaturahim ni apabila kami (aku,shikin dan niza) serentak mgalami masalah dlm relationship masing2....
kami slalu kuar mlepak dan berborak sama2...masing2 bg kata2 semangat bila sorg dari kami down...kami berkongsi rasa,mluah perasaan,kesedihan bersama....slalu kuar utk wat aktiviti2 sosial mcm pi swimning,lepak mph baca buku,lepak makan2,jejalan....lama2 kami jd makin rapat dah mcm adik beradik......
dan bila niza dpt keja tetap as lecture kami sgt happy utk dia even kami sedih dia dah xada di putrajaya lagi......xpa niza...doa kami sentiasa ada utk ko di sana...be strong k...




finally si niza dpt jugak myusun dgn bantuan...:-p


cupcake yg dibuat sendiri.....hehehehehe...



si niza tgh pening nak susun pkataan dr cupcake.....


kami berenam pada malam ni (husband mek su join skali) lepak tepi tasik dekat taman picc tu..act kami nak cuba stimboat yg baru buka kat kafe tepi taman picc tu tp bila pi rasa mcm xberapa menarik je....di sebabkan aku xmakan siang tu,perut aku menarik tango shakira dah....aku rembat nasi goreng ayam je dgn teh ais...laju2 makan sbb aku dah nak gastrik...sedangkan masa tu org lain xsampai lg heheheeh.....gelojoh!
diorg sampai lambat dr jam yg di janjikan...dasar janji melayu sungguh...nasib la pemandangan kat situ sgt awesome so terubat la sikit sbb aku leh main camera aku....
dlm lebih kul 9pm semua dah ada....mek su dtg dgn mbawa cup cake yg dibuat sendiri oleh kami hari sbelumnya...peh penat wa cakap lu......tp sgt puas hati sbb kami berjaya masak cup cake tu....penat2 balik keja berlari2 ke umah mek su utk siapkan cup cake dan deco skali....nilah kali pertama kami buat so rasanya xla huduh sgt kan...(niza kata rasanya sedap...ye ke?)
masa cup cake tu dtg huruf yg kami deco tu xdisusun dgn betul..motif nak suruh niza susun sendiri tp si niza ni nama ja bakal lecture tp hampeh....slow berbeno....
pas makan2 tu mek su n husband dia sam coi beransur dulu...tp kami berempat lepak2 borak2 kat tepi empangan tu sampai lewat malam sambil tgk bulan dan bintang....(esok tu aku ada hari bersama petunia lak tu leh lak tidur lambat)
so......itu je lah citer KAMI...:-))



KAMI....


KENANGAN.....

1 comment:

  1. best kan..cantik permandangan.....huhu....sedih gak bila AP kita yg spoting tu dh xde..huhu

    ReplyDelete