Search This Blog

Followers

Thursday, November 10, 2011

berjalan kaki amal 2011


muka puas hati berjaya sampai di garisan penamat


hujan buat psembahan sebelum upacara berjalan kaki bermula














lambat update lagi
hehehehe
sory jugak pada cik hazlin sbb sampai skrg xsempat nak email semua pic ni
bukan sengaja tp mmg xada masa
:-p

ok lah ni nak citer pasal berjalan kaki amal anjuran kfc holding
act ni bukan tahun pertama penyertaan sy
tahun lepas pun sy dah join
so xla berapa nak excited sgt
tp tahun ni sy berjaya abiskan berjalan kaki sgt dgn jujur
hehehehe
so agak bangga lah di situ
(tahun lepas bkn xbais ya tp bdk2 kecik join depa xlarat nak jln)
jarak berjalan kaki rasanya xla sejauh berjalan kaki anjuran jacob tu
jacob punya trak mmg pengsan abis...
tp yg kfc sgt releks kot
just bjalan kaki dr presint 3 hingga presint 5 then patah balik
so....senang kan cuma semput la jugak
hehehehehe
sebenarnya kalu tgk dlm pic ni npak mcm xada org yg join kan
sebenarnya ramai cuma kami yg terlewat sampai so jadi lah antara manusia yg terakhir sampai ke garisan penamat
apa2 pun sgt enjoy bila join aktiviti camgini
so cik hazlin tahun depan kalu xtukar keja lagi sila lah bubuh nama sy lagi ya
:-))

3 comments:

  1. rajin btl kwn aku nie msk acara jln kaki amal..ptt nmpk slim...hihii...apa2 teruskan aktiviti cam nie selalu...next time aku pun nak join bw kesya skali..ngehhh

    ReplyDelete
  2. hahhahaa....npak slim ya?aku mmg suka acara mcm ni
    kalu ada sila la invite aku ya

    ReplyDelete
  3. pengasuh fathul pun join jugak..kekeke...siap pegang2 ngan ular...aku teringin nak join tapi takut tumbang je...

    ReplyDelete