Search This Blog

Followers

Sunday, September 11, 2011

masih ada yang sudi


kek ni tak sedap sbb en.neng yg pilih...:-p

masih ada yg sudi meraikan besday aku
cittt....ayat mcm sedih gila je kan
hahahaha
thank you so much to my best frenz en. neng coz masih dan masih sudi belanja makan as celebarate my besday n besday zack seperti tahun2 lepas.
tahun ni en neng belanja kek secrect resepi(sorg 1 slice je)
and pizza hut
hadiah?xada hadiah ke en neng?
kekekekeke...
owh ya mmg tiap tahun en neng akan belikan 2 slice kek utk aku n zack
kebetulan yg sgt best bila besday kami jatuh pada hari yg sama dan tahun yg sama
masa tgh makan pizza tu kwn en neng call nak join
kekdahnya ptg tu aku mkn bersama 4org jejaka hot
oppsss....
apa2 pun tq en neng...
:-))


kek aku n zack(jeles kek zack sedap dr aku hahaha)


pizza oh pizza


bgambar dgn tukang belanja...(post ambik hati mtk belanja lg tahun depan)


en.neng


zack yg busy dgn iphone nya...(thn depan sambut sama lg ke zack?)

1 comment: