Search This Blog

Followers

Sunday, March 18, 2012

4th Putrajaya International Hot Air Balloon 2012


maybe semua dah tau pasal hot air balloon 2012 yg baru semalam mlabuhkan tirainya yg berlangsung di putrajaya.dan setahu aku ini adalah acara tahunan utk menarik pelancong melawat malaysia dan putrajaya disamping parent boleh bawak anak2 jejalan almaklumlah cuti sekolah kan....dan dah 4tahun jugak aku sgt bertuah sbb tak pernah miss utk melihat acara ini dari dekat dan antara org yg terawal datang...hehehe...yelah acara ni di buat betul2 depan opis aku.tapi tahun ni aku tak ada lah beria sgt sbb aku agak busy dgn aktiviti lain yg serentak belangsung di putrajaya di tambah kelas dah bermula semalam jugak utk semester baru ni....so it mean im so so so.....busy!
aku bukanlah photografer yg hebat gila utk di bandingkan....cuma kali ni aku cuba bkongsi pic yang aku sempat snap.ada pic yg aku aku snap hanya dari tingkap opis dan ada dari bawah....
so hope u all have fun k...






















No comments:

Post a Comment