Search This Blog

Followers

Monday, August 9, 2010

portluck utk esok :-)



wah....anak dara tok E ari ni kena rajin masak la
esok kena bwk portluck mai opis la pulak
alahai anak dara sorg ni dah la duk sorg utk 3harini
apa la yg dia nak masak yek
heheheeheh....
sebab saya duk sorg arini,esok dan jugak lusa
saya rasa nak masak yg senang2 n simple ja
so saya telah memilih tanpa ragu2 utk buat sandwish je
ok tak?
ok kan
haahahahahahahahah....
dasar pemalas tul la
mula2 ingat nak wat sandwish telur sebab aku suka mkn
tp budak2 ni mkn ke(sebab sandwish telur ni slalu org cina ja suka~survey lu kat baker cottage)
so nak selamat sandwish sardin je lah
selamat dan sedap
hehehhehe
kita tgu hasilnya esok...
oppss...lupa nak ckp saya buat sandwish ni bsama2 dgn pn nadia
(lagi la pmalas kan)
:-)

No comments:

Post a Comment